pwincessAJA~M-E-A!~: ♥Team Bereeh♥

HAILA!

free page hit counter
online
Showing posts with label ♥Team Bereeh♥. Show all posts
Showing posts with label ♥Team Bereeh♥. Show all posts

Monday, February 21, 2011

♥MY HOTTEST WEEKEND♥


*MERAH itu HOT!;ppp*

Assalamualaikum,Oya guys!Haila!Lately neh sangaaat HOT kan?Lepas dari hari yang hujan the whole two days tuh kan,matahari sangat berjasa sebab memang memberikan panas terik yang sangat tanteeek!Kalau jemur kain memang selonok sebab cepat kering!Tewos semangat nak mendobi!teheee!;ppp.Ouh,aja neh 'puteri lilin' sikit,memang tak tahan panas langsung.Kalau dah panas tuh,mula la macam cacing kepanasan!Peluh tak payah cakap la camne,dah macam mandi!Habes basah lencun baju!haish!Haila!Disebabkan ketidaktahanan dengan kepanasan,aja memang suka pegi tempat-tempat yang ada air-cond sahaja!Kalau tempat takde air-cond tuh,memang dah tesedia 3packets tissue dalam handbag!Dengan jayanya,2packets pasti habes!uhuuuk!Disebabkan itu jugak lah aja simpan niat untuk bersanding di dewan yang mempunyai air-cond!(tetibe je masuk bab kahwin.eheh!;ppp).Ok,berbalik pada title entry kali ini..Haila!My Hottest Weekend!Ape yang HOT sangat?Cuaca?Memang HOT seyh!Tapi pengisian weekend aja lagiii HOT!teeheee.As I mention before,aja will be attending Heliza Helmi Single Launch and Burfday Bash on last saturday kan?So,dah pun selamat.I took more than 450pictures!Sedang dalam proses pemilihan untuk di resize dan edit.Bila sudah nanti aja upload dekat FB ok!:))).Haila!Nak tunggu aja bercerita dekat blog tuh tataw bila.Menanti mood tiba la kot.teheee.;ppp.So on last saturday(190211),I have met da super gorgeous Heliza Helmi(k.ija)+Team Bereeh(TB,Heliza fans)+bloggers+fizz fairuz!;ppp..Alhamdulillah,its almost 4years we(Team Bereeh and Heliza) have been being together.:)))..Macam tak sangka dah almost 4years weols(TB) menjadi sahabat dan masih terus setia menyokong Heliza Helmi seperti dulu..:)))

*masih setia bersama..tak sampai half of Team Bereeh pun yang ada..:)))*

*BLOGGERS(aja kate kat k.ija.."aja pom blogger gak!ley la join kan.heee"..;ppp)*

Haila!Kalau yang ada FB aja,mesti tahu dengan sape aja dating semalam(sunday-200211)!Aja janji nak jumpa k.uyun je,sekali ada rezeki pulak jumpa k.riri(rina salleh) gadis melayu!Jumpa pulak k.nadia bayu!Jumpa sekali k.eja,k.cacha,k.na dan k.scha!Ishqqq,rezeki sungguh la jumpa wanita-wanita tanteeek neh!Fuuuh!Macam nak pengsan wasenye sebab semua cun melecun!Mata neh tak tahu nak pandang mana satu!*mata tak bekelip*..Dalam hati duk puji betapa indahnya ciptaan-NYA!SubhanAllah!

*taken from k.uyun's FB..heee*

*dedua sangattt gorgeousss!*

*k.nadia yg tanteeek dan comeeeyl sangattt!*

*wase cam nak culik dedua masuk lam handbag!nape la tanteeek sgt!*

Haila!Segannn sesangat taw jumpa wanita-wanita hotsss lagi gorgeous!Semua tanteeek bangat!Aja je selekeh .sobsss!Naseb la kakak-kakak gorgeous neh semua humble je.Jadi takdela macam patung aja bila join dowang.teheee!Siyesss mereka sangat gorgeousss!Will be update da full story latersss!;ppp.Itu dulu sedikit preview untuk 'My Hottest Weeknd'.Jum layan mood blues monday!heee.So..
TC N bUbye 4NOW.

Nota HAILA;ALHAMDULILLAH..Lately neh aja wase cam ALLAH kasi manyaaak sangat moments indah-indah untuk aja.Manyaaak jugak rezeki yang aja dapat.Bersyukur sangat-sangat.:)))




Lots of lurv,

Thursday, June 25, 2009

♥TERIMA KASIH DAUN KELADI♥



Salam,Oya guys!Haila!Its 5am already!Bengangnye aja tak pat bukak web TV9!Ade 1kes lagi aja tak sempat tengok!Uols taw,aja tido since 2pm++(yesterday=250609!!!).N woke up at 4am!!!(mangun2 je tengok manyak msg yang masuk,Miscol pom same.Sorry,tak larat nak jawap lagi.=.=)See,sangat lame!Kan yesterday aja tak tido since lastnytenye.Pastu kena pakse ngan ayoh tuk amek report card sarah(sanggup ayoh bagi umi pakai kereta lame die yang tak sampai stahun tuh lagi semate2 nak suwoh aja naik kelisa yang bakal dikasi pinjam kat aja.amin2.40kali termakbul.=PPP.mentang2 ade kereta merz bawu kan.eeehek).Tapi bile sarah call,ayoh merengek2 cam dak kocik..."Ayoh nok G!Ayoh nok G!Ayoh nok G!"...seperti gaya iyah bila nak ngikut ke mane2.Oh dem!My dad has being so childish!=PPP.Aja dah cam...euwww.Kalo camtuh dari awai2 lagi aja dah tido!Haila!Takdela sampai aja terkemas bilik,termandi dengan sungguh wangi disertakan dengan semburan perfume dan body mist bagai.Apakah.=PPP.Mase nak G tuh,ayoh kate nak G makan dulu.Aja taw doh,kalo ayoh die tak suke nak G cepat2 N paling penting...Ayoh tak suka menunggu!Aja masih tak pat tido,sempat buat esaimen yang suke ditangguh2kan N buat skit2(buwok tul pangai.tah camne esaimen nak siap.bile laman web tak pat bukak nak salahkan sape???).After almost 50minutes gak,ayoh call.Suwoh aja P kat sarah coz die tetibe ade hal.Once again aja pom cam.euwww!Ayoh neh main tarik tali ape.Naseb aja tak tido lagi.Tapi terpaksa hold dulu tuk setelkan esaimen(haaa.salah ayoh r neh.=PPP).haish.Haila!Sampai ke sekolah wase windooo gileps!Dah 8tahun upe2nye aja tinggal kan sek keb Taman Sri Gombak 1 tuh...>.<.Sampai kelas sarah,gileps wamai orang...=.=.Cekgu tuh pom cakap dengan lame!Kate sarah,tuh mukan cekgu kelas die.Cekgu ganti,cekgu die cuti bersalin N cekgu yang ganti neh memang ramah.haish.Ramah tuh tak kesah ler,tapi dekat sejam baru sampai turn aja tuk masuk(pP aja dah menyengat2 caket,nak ubat!!!).Thanks god aja neh kakak dah tu masih belajar,so cekgu tuh cakap lam few minutes je dengan aja!Cekgu tuh siap puji aja comel lagi(saje je nak nader2 btaw uols gak.=PPP).Tq2!:DDD.

*peneman aja yang setia.:DDD*


*sarah banje.=PPP*


*lamenyeee cekgu tuh cakap!!!*


*bekas sekolah ku tercinta.eheeek*


*muke stress tak cukop tido.=.=*


*yeaw!misi nak ke Giant!*


Kisah makan di Giant cont nanT2.Haila!Nak back to da title N3 lak.heee.=PPP

Haila!Neh sebenarnye main stoly for dis N3.:DDD.Neh pezen fer myburfday dis year!Tentiu tuk semua yang baik hati ingat kat aja.Aja update slow2 deh.Neh ade 3pezen yang aja terime.From azry,shafie N kak N.Thanks azry kasi mug tuh!!!Tomey!Sukerrr sangat!Thanks shafie kasi semuanye ade HK!!!Memang suker gileps!!!Thanks kak N tuk gelang kaki kan?Haila!Aja tak pakai pom lagi semua neh.Semua masih tersimpan molek di dalam kotak.Semua pezen burfday aja tak pakai.Duk simpan elok2,sayang nak pakai!heee.:DDD

*from azry lalink*


*from shafie*


*from k.N tayunk*


Haila!Terima kasih daun keladi ea!!!Lain kali kasi lagi.eke3.=PPP.Oh yeaaa,tadi mangkit2 tido gosok gG pastu cuci muka.Then terjah dapo makan!Lapooo.eke3.Pastu makan ubat.Gusi masih bengkak,saket gileps ko...Ayoh keji taw,boley ayoh kate tah2 kena kanser ke,barah ke.Uwaaaa!Tuh cam doa taw!!!Tak baek sungguh.haish.Ok ler,nak cont wat esaimen.So...
TC N bUbye 4NOW.


Nota HAILA;Hampesss dot com!Dari tadi page load error.Apekes kah kau wahai web TV9!!!Kasi den setelkan esaimen boley dak!!!Nak submit dah neh!=(((




Lots of lurv,

Monday, May 18, 2009

♥THE EVIL MASTERMIND DID WELL♥



Salam,Oya guys!Haila!Im super duper angry rite now!!!Abang itik,i told u oredi!Dun u ever dare to upload da pics!Let me do it by myself laaar!Im still wondering,how come MC(memory card) tuh boleh jatuh in ur car???I tell u eh abang itik,we have to push it out baru ia akan out!Aja hanya sentuh camera tuh untuk tengok pic je.Then i gave it to k.wanie when she asked me to tengok all da pics.K.wanie,shud i blame u too???dun said dat u r oso involved in dis dum2 plan too!!!Perhaps!!!=PPP.Haila!Abang itik,i shud not trust u.Not at all!!!Argggh!Jangan blame aja dengan mengatakan aja careless!Im not k!Sampai migrain aja cari MC tuh.I noe its not myfault la MC tuh ilang tibe2 jewk.Abang,aja mukan dak2 6tahun yang pecaye je bile abang kate jumpe MC tuh in ur car.Abang ingat senang2 je boleh jumpe MC tuh???Besar la sangat MC tuh kan!Ok,kurang skit kemawahan bile dah update kat cneh!.Buweeeeeeeeeks!=PPP.

*patot semua nak stand kat blakang!Aja senyum mukan main manis!Tapi...>.<*

Uwaaaaaa!Aja telupa abang dah bagi HINT kat aja!!!Mencikkk!Haila!Camne laaa aja boleh beprasangka baik kat abang???!!!SHITTO!Aja tak pernah kena camneh!!!Gewaaamnyeee!Bau die mucuuuk amat k!!!Balik tuh memang aja migrain!!!Pangggggggggggg semua yang terlibat!Tak kire la uols telibat last minute ke ape ke.Tetap dikire telibat!!!Majokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!Haila!Betol2 terkena!1st N last la uols wat aja camneh!Next year,no moreeeeeee!TITIK!Sape2 brani kenakan aja lagi,memang cari NAHAS la jawabnye!



Btw,CONGRAS to all of u yang involved N triple CONGRAS to da evil mastermind,U guys colaberated well to HUMILIATE me!Haila!I'll NEVER FORGET dis AWFUL exprience!Tq!=PPP

Lets sing "WONDERPET theme song!" together!=PPP

N

STATUS;MAJOK wif dum2 ABANG ITIK!N oso wif dum2 FOLLOWERS(u noe who u r)!!!

Ok,im enough with dis,mau op9 then ke rumah IBU.Ade makan2 skit.so...
TC N bUbye 4NOW.


Nota HAILA;Ayat berapi2 je mawah.Walhal,tak mawah pom.=PPP.Opsss.Tertaip!!!Ahhh,takde2.Mawah tak mawah.Tetap MAJOK!!!!=PPP




Lots of lurv,
aja

Sunday, May 17, 2009

♥THE MOST MEMORABLE BURFDAY GIFT♥



Salam,Oya guys!Haila!Dem tired!But still nak update.Just a simple update.Petang tadi kuar ke ALAMANDA,PUTRAJAYA.Makan2+karok sempena mybelated burfday.N i got a special gift from mereka2 yang sangat baik hati!!!



1st of all,wanna wish thank you so much to super dum2

Abe Itik laling(da master mind)

Oso to da super dum2 followers!=PPP

kak wanie laling
fiza hingaq tecayang
abe asamz@adil
abe hafiz
shafie

Haila!TQ SO MUCH FOR DA MOST MEMORABLE BURFDAY GIFT!!!
For da 1st time aja dikenakan sebegini rupa!Appreciated it so much!!!
Bau telur+belacan+green color yang telah diperam(bape lame eh???i dunno!),sangat menyengat!
Haila!Habes tudung+shirt+jeans+handbag aja!!!=(((
I wont c u guys for more than 3years ok!!!(tipu jer.=PPP)
grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
pangggggggggggggggggg semua!!!

I only got 1pic!How come suddenly Memory Card DiG Cam aja boley ilang camtuh jer?Haila!Im not a lit kid,so dun treat me like i am k!Abg itik,im so maddd wif u!!!grrr!Dush3!Panggg!

betol2 wase nak sembelih+panggang ITIK!!!


*Thanks for da gift!!!But itu tak memadai tuk buat hati aja sejuk k!!!=PPP*


dats ol,so...
TC N bUbye 4NOW


Nota HAILA;Feel like wanna kill all of you!Kidding.=PPP.Thanks for celebrating mybelated burfday!Lurv u guys so much!muaaahx!




Lots of lurv,
aja

Friday, April 10, 2009

♥HAPPY BURFDAY ADIKKU♥



HAPPY BURFDAY

TO

IEKA LALINK



May ALLAH S.W.T bless U
Wish many happy returns to U
May all ur dream comes true
May U owes feel loved
May U success in dunia&akhirat

Moga ieka membesar sebagai seorang wanita yang solehah.
Thanks for being my cute lit sister.
Akak akan sentiasa ingat ieka.
Akak sayang ieka selalu!!!
=)))


Nota HAILA;Sorry sayang!Akak lupe sangagt2 b'day adik akak neh.Naseb ieka call akak.hu3.So sorry eak sayang.Thanks sebab tak mawah akak.ngeee.Sayang ieka!muaaahx!




Lots of lurv,
sis aja

Wednesday, April 1, 2009

♥HAPPY BURDAY K.ATIE LALINK♥



Happy Burfday

Kak Atie Lalink yang Sengal.=PPP



May ALLAH S.W.T bless U
Wish many happy returns to U
May u success in dunia&akhirat

Moga bertemu jodoh yang baik.
amin...


Nota HAILA;Aja utang akak makaroni bako kan?Nanti aja tunaikan k.Tapi bile tuh tataw.Sile besabooo.eke3.=PPP




Lots of lurv,
aja

Sunday, March 29, 2009

♥HAPPY BURFDAY MYDEARIST SISTA♥



HAPPY BURFDAY MYDEARIST SISTA!

kak Nad Lalink



May ALLAH S.W.T bless U
Wish many happy returns to U
May U success in dunia&akhirat

Thanks for everything.^_^
I'm glad to knowing u as my big sister.
Sista till da end.=)))

Let bygones be bygones.
Keep smiling N stay happy!
'Saham' tengah naik,so enjoyyy!
ekekeke.;DDD
Lurv u sis!muaaahx!


Nota HAILA;Cheese cake buatan kena tunggu lam few years lagi.Kalo choc cake anytime.eke3.=PPP





Lots of lurv,
aja

Saturday, March 21, 2009

♥SO SUPRISE♥



Salam,Oya guys!Haila!Last tuesday(170309) aja kuar dinner ngan k.nad lalink ditemani fiza.Weols makan char keow tiaw(CKT) penang kat dengan ape eh?Office MAS kot,belah blakang.Kan k.nad kan?ngeee.Boley tahan la CKT,but aja prefer yang kat area umah aja lagi.Sedaaapnyeee!!!ngeee.Weols xdela melepak lame sangat coz agak kepenatan kowt.Aja kan ade class kitchen petang tuh.Haila!Aja tak bape nak sihat taw.Tapi kenot gtaw la sakit pe.Seksaaa wooo.sobs3.=(((.Aja malas nak bebel pepanjang.Moh layan pics.

*char kuew tiaw yang sedap gak ah*


*burpsss.Alhamdulillah...*


*bak kate fiza,abang neh baru graduate dr sek HENRY GURNEY kot.eke3.;DDD*


*kucing yang kelaparan didera oleh fiza.lalala*


Haila!Im so suprise with k.nad!Mase dah smpai kelana p3,tibe2 k.nad hulur sumting.Aja cam pelik la coz b'day aja lambat lagi kan.K.nad kate saje2 je.Kunun cam aja slalu bagi barang kat k.nad,walhal cam xde pom.Tq so much k.nad lalink!Menjerit aja mase bukak plastik tuh!Super duper happy N suprise kot!K.nad+Fiza sebagai saksi boleh lihat betapa happynye aja!he3.Haila!B4 dis aja nak beli mouse Hello Kitty tapi ndak jadi.N memang duk ngah mencari,tak sangka k.nad nak bagi(saving duit neh.kui3.;DDD).Suke sangat2 taw.Tq N Tq N Tq so much k.nad lalink!Uols sile mejeles ngan mouse HK aja yang tomey neh.haks3.=PPP









Sampai uma,teruih memulakan sesi photography besame mouse HK baru!Aha,speck bawu aja.Ok x?ngee!Haila!Sampai dak2 uma pom dah bosan tengok aja duk tak enti2 snap sane snap cneh.eke3.Tapi ku dulik hape,im super duper happy k!kui3.^_^.Ok lah,done.So...
TC N bUbye 4NOW.


Nota HAILA;Kalo nak taw,aja neh addict ngan Hello Kitty!Aja ade manyak gak r barang2 HK yang aja ade.NanT2 aja share ngan uols ea.;)))




Lots of lurv,
aja

Thursday, March 12, 2009

♥TERASA DIMANJAKAN♥



Salam,Oya guys!Haila!Seriously aja membusy tol ngan classes N opcoz ngan assignment!Aja ade lebey kurang 5-6assignment nak kena submit on the same day,27march09!Aiyaaak.Im dyinggg!!!Lately neh aja agak preassureeee sampai kena migrain.Aja memang jenis tak ley stress sangat.Haila!Memang diwi ku lembik orangnya.But dun get me wrong,im a strong person!Hidup neh memang banyak dugaan N cubaan.So kita kena la pandai2 manage stress kita supaya tak makan diwi.Alhamdulillah for this time being aja boleh lagi handle stress aja,sakit2 datang tuh biase la.Haila!Yang penting jangan lupa,ALLAH S.W.T sentiasa berada di sisi kita.Insyallah...Ok,setakat tuh mukadimah tuk kali neh.Neh aja saje nak share pic2 besame akak2 kesayangan mase aja P Putrajaya rituh.

*k.atie laling+k.syima laling+aja*






*windooo both of u!*


Haila!Aja sangat malas mau bebel pepanjang.Uols layan jela few pics.Nanti senang2 aja update blog aG.N if tak membusy sangat aja blog hop k.Now aja cume sempat bukak blog2 akak ku yang wajib je.Ouh yea,today aja sungguh baik hati skip class management.Dak2 yang biase ngan aja ndak datang.Aja pom naik tanduk takmo P gak.Haila!Mukan pe uols,class tuh terrible boringgg k!Mau mati kutu aja takde geng.Yea2,aja taw pangai neh sangat lah tidak elok.But neh pestime aja skip class neh.Porgive me k.haks3.Done.So...
TC N bUbye 4NOW.


Nota HAILA;Diwi ku semakin kembang.Tapi takpe,makan selagi diberi nikmat untuk makan.Dah sakit nanT,ape2 pom tak lalu nak jamah.Bersyukur dengan kurniaan nafsu makan yang diberi oleh ALLAH S.W.T...




Lots of love,
aja

 
blog template by suckmylolly.com