pwincessAJA~M-E-A!~: ♥SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK♥

HAILA!

free page hit counter
online

Friday, August 21, 2009

♥SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK♥





Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan " "Ya Allah tolong abaikan puasa ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih ada)
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.

Maka Rasulullah pun mengatakan Amin sebanyak 3 kali. Dapatkah kita bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang meng-amiinkan adalah Rasullullah dan para sahabat, dan dilakukan pada hari Jumaat.



Oleh itu aja terlebih dahulu memohon maaf jika aja ada terbuat kesalahan, baik yang tidak di sengaja maupun yang di sengajakan, semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, Insya-Allah.

Haila!Copy paste dari last year punye ucapang RAMADHAN.:PPP.Papepom aja nak ucapkan

Ahlan Wasahlan Ramadhan....

Selamat Menyambut Ramadhan sempena bulan RAMADHAN AL-MUBARAK neh...

Maaf Zahir dan Batin.(((=

Semoga Ramadhan membawa keberkatan kepada semua dan mengukuhkan ukhwah yang terbina.Insyallah...amin...

Haila!Akhir kata,lagi sekali aja menyusun sepuluh jari memohon maaf atas keterlanjuran kata dan perbuatan, yang menyinggung perasaan sahabat dan atas segala kesilapan yang telah berlaku disepanjang perkenalan aja dan anda semua.Moga keberkatan&keredhaan ALLAH S.W.T sentiasa bersama-sama kita...Insyallah...amin...Malam neh jum same2 P masjid@surau tuk solat terawikh ea.Last year aja solat terawikh fulled taw.Alhamdulillah....Harap-harap dis year could be da same.Hope gak ley khatam kan semua juzuk Al-Quran...Last year tak habes.sobs3.Ok,setakat ini dulu.So...
TC N bUbye 4NOw.



Nota HAILA;Alhamdulillah tahun 2006 aja berjaya puasa penuh,tahun 2008 pong aja pose penuh.Alhamdulillah...Insyallah 2009 pom aja bakal puasa penuh.Sebab baru last week aja kena bendera jepung.:PPP.Insyallah akak laling aja pong puasa penuh!Ade sape2 yang ade rezki cam kami?:PPP.Yeaaaw!Poce penuh boley waye!hiksss.Jangan menJELESH ea kawan2.;DDD.




Lots of lurv,

 
blog template by suckmylolly.com