pwincessAJA~M-E-A!~: ♥GADIS CIWEK♥

HAILA!

free page hit counter
online

Wednesday, February 10, 2010

♥GADIS CIWEK♥





Salam,Oya guys!Haila!

Kenapa saya menjadi si ciwek yang sangat cenggeng?

Saya tak punya masalah yang membebankan diwi saya mahupun hati saya...

Tapi hati seakan terganggu dengan perkara yang saya sendiwi tak pasti...



Ingin di luahkan tapi tataw apa yang nak di luahkan...

Ya-ALLAH...
Kepada MU ku bersujud-memohon dan mengadu...
Jangan pernah biar ku jauh dari-MU...
Biarkan ketenangan meresap ke dalam hati hamba-MU ini...

For da time being,saya memilih untuk menanges...

Itu salah satu cara untuk saya merasa tenang...

Murahnya air mata saya...=(((


Nota HAILA;Kenapa hati aja sangat lemah?But no worries,aja masih mampu tuk tersenyum dan bergelak tawa.Alhamdulillah...Huwm...Nak balik Gombak.Hati dekat Gombak...=(((




Lots of lurv,

 
blog template by suckmylolly.com