pwincessAJA~M-E-A!~: ♥1506♥

HAILA!

free page hit counter
online

Tuesday, June 15, 2010

♥1506♥


*Never return back~Im moving on~:)))*

Salam,Oya guys!Haila!Rineh genap 3tahun.Ape yang 3tahun?3tahun patah hati~hahaha.Cepat sungguh masa berlalu.Tak sangka dah 3tahun upenye aja lalui hidup dengan penuh tabah.ngeee.:))).3tahun yang belum cukup lama untuk lupakan seseorang yang pernah singgah di hati ini.Belum cukup lama untuk ubati hati yang dilukai.Meskipun lukanya sudah sembuh,tapi parutnya masih jelas berbekas.Mungkin takkan pernah hilang~Haila!Tapi takpe,luka lalu mengajar kita menjadi lebih tabah,matang dan kuat.:))).Terima kasih buat awak,HZ yang telah melukakan hati saya berkali kali.Semakin saya dilukai,saya jadi semakin kuat.Hingga saya lupa macam mana wase dilukai sebab sering kali dilukai.Dalam tempoh 3tahun neh,saya tak pernah lupa awak macam mana awak lupa saya~Haila!Saya tak pernah berhenti jadi kawan macam mana awak berhenti dari jadi kawan saya.Saya kagum dengan awak sebab awak boley hidup dengan bahagia tanpa ingat saya walau sedikit pom.Saya cuba untuk belajar hidup tanpa ingat awak.Tapi kesian saya,selalu je failed.Tataw la samada saya terlalu bodoh atau awak yang terlalu pandai.:))).Saya cuba nak benci awak.Tapi tataw nape susah nak benci awak.Haila!Boley awak ajar saya macam mana jadi macam awak yang boley lupakan memori setahun tuh?Macam mana hidup bahagia dalam tempoh 3tahun neh?Boley ajar saya?Saya tak harapkan awak kembali pom.Cuma saya sedih sebab awak mukan saje dah buang saya dawi hati awak,tapi awak dah buang saya dawi seluruh hidup awak.Haila!Salah ke kita berkawan balik?Saya tak paham betol.Kenapa awak tak boley terima saya jadi kawan awak.Dulu kan kita kawan?Kawan baik lagi tuh.Gewam betol saya bila awak senang-senang buang saya dawi hidup awak.Sebab saya tak dapat lakukan hal yang sama.Dawi dulu sampai sekawang saya tak pernah berhenti cuba untuk lupakan awak.Tapi tak pernah berjaya.Haila!Kesian ke padan muka dekat saya?T___T...Tapi takpe,awak hanya memori saya.Yang duka saya tak nak ingat,saya nak ingat yang manis je.Manisnya waktu awak dan saya kawan dulu.:))).Awak takmo kawan saya takpe sebab saya tetap anggap awak kawan saya sampai bila-bila~Saya memang tak pernah lupa awak,tapi saya dah simpan kenangan awak jauh dalam sudut hati saya.Haila!Awak jangan wisau ea.Saya sayang awak sebagai kawan je sebab saya dah ada orang lain dalam hati saya.Sama macam awak kan?Saya akan sentiasa doakan awak dunia&akhirat.Ok,saya dah puas cakap pasal awak.:))).Sekian sahaja untuk kali ini.So...
TC N bUbye 4NOW.

Nota HAILA;Luahan hati aja untuk diwi aja dan juga HZ...Im sorry IB~Aja cuma luahkan apa yang ade dalam mind+hati aja.No hard feelings k?:)))




Lots of lurv,

 
blog template by suckmylolly.com