pwincessAJA~M-E-A!~: ♥TAK CUKUP IKHLAS♥

HAILA!

free page hit counter
online

Saturday, December 11, 2010

♥TAK CUKUP IKHLAS♥




Salam,Oya guys!Haila!Ini ala-ala luahan dalam buku diary.Selalu menulis guna pen atas kertas.Tapi malas nak menulis plus malas nak cari dekat mana campak diary luahan hati.Jadi cuba meluahkan di diary maya yakni 'BLOG'..'Aku' digunakan sebab selalu guna 'aku' bila tulis diary.Huh.;'///

Semalam..Salah satu hari yang aku wase cukup membencikan.Kalau boley aku tak nak lalui hari semalam.Kosong!Palsu!Hipokrit!Semua lengkap untuk buat aku wase benci..Hati aku berpenyakit..Aku benci!Aku menyampah!Aku sakit!Semua serba tak kena..Aku cuba kawal kemarahan..Aku cuba kawal wase sakit hati..Agar kedua-duanya tak memakan diwi aku.Aku cuba senyum..Tapi,senyuman tuh langsung tak membantu.Aku wase FAKE!Ntah apa yang tak kena.Aku langsung tak paham,maka owang lain turut tak paham..Sadisnya diwi aku..Aku nak ubah diwi aku.Tapi aku BUNTU!Hati aku sakit!Aku tak jumpa ubat yang mampu redakan kesakitan hati aku.Makin bertambah sakit hati aku!Aku cuba cari ape masalah aku!Nak kata tak bahagia,aku dah cukup bahagia dengan apa yang aku ada.Nak kata tak cukup cantik,aku dah cukup cantik dengan apa yang ALLAH kurniakan dekat aku.Nak kata tak cukup sifat,cukup sifat ALLAH beri dekat aku.Nak kata tak cukup sabar,aku selalu cuba bersabar.Ape lagi yang tak cukup?Huwm..Adakah aku cukup IKHLAS terima semua tuh?Bukan tuh aje!Aku..Tak cukup IKHLAS nak terima kekurangan yang aku ada.Tak cukup IKHLAS nak terima kehilangan owang yang aku tinggalkan.Tak cukup IKHLAS nak lepaskan cinta yang ada dalam hati aku.Tak cukup IKHLAS nak berjihad ke jalan yang diredhaiNYA..YA-ALLAH...Aku yang tak pandai bersyukur..Aku yang khilaf..Aku yang berdosa..Ya-ALLAH,IKHLAS kan hati ku sebagai hamba-MU....;'[[[

"Sleep is nice, it let's you forget about everything at least for a while."

Semalam aja tidur more than 20hours!I feels better for a while.huh..So..
TC N bUbye 4NOW.

Nota Haila;The person who always seems to be the most happy, might be hiding all their sadness behind their smile.It's never the TEARS that always measure the pain. Sometimes it's the SMILE we fake in every heartbreaking situation.




Lots of lurv,

 
blog template by suckmylolly.com