pwincessAJA~M-E-A!~: ♥WHEN IM ANGRY!♥

HAILA!

free page hit counter
online

Thursday, June 19, 2008

♥WHEN IM ANGRY!♥



Salam,Oya guys!Grrr!Haila!Rineh aja rase cam berapi je taw!Gewam gileps!Sampai meruap naik ke kepala,nafas pun dah turun naik dengan kencang sekali!Haila!Aja tak suka marah orang camtu ocayh!Tapi bila orang blame aja atas kesalahan yang die buat,aja tak ley trime itu k!Yesterday punya entry aja ade btaw yang today aja ade driving class.B4 dis aja da gtaw umi akan kelembapan class2 yang kerani kat ctuh set kan untuk aja.Aja akui memang salah aja sebab berlembut sangat N amek tak kisah sangat.Haila!Biar semua akak tuh setelkan semuanya.So sebab tuh mase mula2 sampai kat driving school tuh aja relax lagi.Masuk wat biase je.Tapi umi masuk je terus marah2,aja try la calm down kan umi.Tuh baru umi marah g2-g2 jew.Akak kerani tu pom baru la sibuk2 cek mane2 kosong tuk aja blaja.B4 aja duduk,aja tanye akak tuh.

"kak,saya ade class kan rineh?"
sambil senyum die angguk.

Tapi,pas die cek schedule blajo,tetibe die kate ngan slumbernya.

"Eh,adik takde class rineh."
"Takde pun nama adik kat cneh."

Die cakap camtu setelah hampir sepuluh minit umi marah2 die.Cam t**k taw!Hello!Die ingat aja datang driving school tuh sebab pe?Ingat aja neh gileps rajin kah?Haila!Sorry skit,baik aja masak kat uma!Tak pom tido!Lagi besh dari sesaje nak siap2 P driving school tuh.Mase tuh aja steday lagi walaupom dari hati neh da meluap2 marahnya.Umi pun be+ geram r kan.Haila!Tapi akak tu ley kate,

"Takkan la kot.adik silap neh"
"Takkan lah"

aja,

"Dah tu,watpe saya datang neh?"

akak tuh,

"tulah,akak pun pelik gak nape adik datang plak?"

Eheh!Apeneh?Aja dah gileps berapi ocayh!Tapi aja calm down lagi.Umi pun kate,

"Takkan la die nak tipu pulak?"
"Buat ape die bersiap2 camneh?"(pakai jeans,sbb selalu aja pakai tracksuit ajo)
"Akak sampai tinggal meeeting sebab nak hantar die kesini"

Ha,aja tak suwo cikgu aja amek pom kat uma taw!Aja pergi sendiri ocayh!Sangat baik ocayh!Balik pun aja tak nyusahkan dorang!Walaupom nyusahkan family sendiri nak kena anto n amek bagai.hu3.Haila!Tapi akak neh tetap nak back up diri sendiri.Amboih!Benang yang basah camne pom tak ley tegak la weyh!Pastu nak blame aja pekes plak!

"Mesti adik silap neh,akak takde catit pun"

Pergh!Aja memang kenot tahang ocayh!Aja diam je mase umi+die cakap.Adela sampuk skit2.Haila!Tapi neh da over mau blame aja plak!Its not myfault!Not mine!Its ur fault!Pale hotak die asyik nak sebut aja silap je kan!Ko tuh yang silap!Aja ape lagi,kua sepatah ayat,bepatah2 la ko kena!Mase tuh aja duk perati je file yang die catit pasal stiap date for driving class aja.Haila!Lepas dah tak tahan gileps!

aja,

"Akak,kalau yang 23&24hb neh punya class pun akak tak catit?!Inehkan yang arineh punya?!"

"Harituh akak yang kate class saya 19,23&24hb!Tibe2 takde plak?!"

Die boleh lagi nak backup diri die gak!Arghhh!

akak tuh,



"adik datang ke call?"

aja,

"saya call akak!"

akak tuh,

"Bila?"

"Tapi akak tak catit"

Ape aja peduli die catit ke takkan?Dahtu tanye bile plak aja call die!Ape ingat otak aja neh komputer nak ingat bila call orang!Ko pom tak ingat ak call@datang!S**T!

aja,

"Mane saya nak ingat."

"Mane saya taw akak catit ke tak!Saya ade catit!Kalau akak nak,saya balik uma skang,saya amek bukti kertas yang saya catit tuh!"

"Dah la mase saya call,akak layan macam tak nak layan!Cakap macam tak nak cakap!Cancelled class saya ikut suka hati akak!Cakap nak call!Tapi ade ke akak call saya?!"

"2weeks saya tunggu akak call!Tapi takde call ape,bila saya call akak.Saya ingat akak dah set la tarikh untuk saya!Sekali akak lupa saya ade lagi 3class!Saya bayar tinggal lagi RM79 je lagi tak setel!"

"Sekarang neh saya datang akak kate saya takde class plaks!Bape ari je lagi saya nak JPJ test!Akak nak saya failed ke nanT!???!"

Haila!Sumpah berapi gileps taw!Aja cakap witout nonstop r.Tak kasi sesape mencelah langsung!N yes,aja tinggikan suara!Dahla aja marah depan cikgu aja N bebape orang student lain kat situh.Aja bukan nak bagi die malu,tapi die yang malukan aja dulu bila die blame aja atas kesalahan yang die buat!Lepas habis je semua ayat,aja diam je!Muka memang dah merah gileps.Senyum skit pom tak kuasa nak bagi!Akak tuh dah gelabah gileps!Cakap pom teketaq2!Ha,hamek ekau!Haila!Ingat aja neh lembut sangat ke?Skali ko tengok ak marah baru ko taw!Mentang2 selama neh aja cakap elok2,die sedap2 hati je pijak2 aja!Memang sosial ocayh!Aja memang akui aja hot temper,tapi bukan hot temper tak memasai.Tengok keadaan la kan beb.Aja tak suka orang buat t**k camtuh kat aja!Sebab aja pom tak suka buat kat orang camtu!Umi yang tadinye marah meluap2 terus cool sebab nak relaxkan aja.Yelah,umi taw kalo aja marah camne.Akak tuh boleh duk blur+bingung nak wat camne plaks.Haila!Dahla mase aja tanye call dulu,die kate class dah full.Ok,aja tak kisah la.Die kate ingat aja tamo wat extra class.Hak tuih!Banyak la die punye ingat!Kalo aja dah tanye tuh maknenye aja nak la kan!Bukan nak suwo die bayo pom!S**t je!Aja pK die pangkat kakak pada aja+die pregnant.Tu yang aja jage lagi ayat aja.Kalo tak,mau aja carut die bagai!Ingat mulut aja tak laser ke bila dah meletup bagai camtuh?!Haila!Uols jangan la teringin aja marah camtu,tak besh weyh!Aja pom tak suka!Tapi sesabar2 mane pom manusia ade hadnya.Cam botol kosong,kalo isi air terlebih sudah.Mesti melimpah keluar air tuhkan!Same r cam kemarahan aja!Haila!Dari bulan 1lagi aja register nak wat lesen.2bulan tertunggak camtu je,mane ley sabokan?!Lantak la uols nak pK aja neh ape pom.I dun care!Haila!Sebal taw hati neh!hu3.Ade macam2 lagi ayat,tapi kotak memori aja teda mood mau mengingat semuanya.heee.Ayat2 yang ditaip lebey kurang la dengan ape yang dicakap.Malas nak mengingat,bikin hati panas ajew!Grrr!Sorry la ayat tak tersusun bagai,orang duk marah la katekan.Haila!Sorry la kalo tewase bahase yang ditaip over kasar bagai kan.Tak payah la uols bace,aja taip sebab nak legakan hati sendiwi jew.hu3.B4 start blaja tuh aja istighfar banyak2,buang rasa amarah yang membara dalam diri neh.Umi pun suro sabar.Alhamdulillah class tadi ok jew.Jalan raya ocayh,cuma parking,3step pointer n bukit aja lemah la sangat sebab 1stme buat.Haila!Straight class aja sampai 25hb nanT.Umi suwo add 4hours extra.hu3.Cuma sunday memang aja tamo sebab adehal.Baru je ingat nak kua this saturday may main bowling.Haila!Hancus je harapan.sob3.Tak kesah r,penat dah aja marah2.Sabar Siti Hajar...Jangan terpedaya dengan kata2+pujuk rayu syaiton...hu3.
TC N bUbye 4NOW.


Nota HAILA;Congras to syaiton yang berjaya membuatkan amarah aja meletup cam bom atom!Mencik taw!hu3.





Lots of lurv,
aja

 
blog template by suckmylolly.com